هیات صهیونیستی در کنفرانسی ضد ایرانی در بحرین مشارکت می‌کند

تور خبری – (الابدال): یک هیات از رژیم صهیونیستی در کنفرانسی ضد ایرانی با موضوع «امنیت دریایی» که امروز در پایتخت بحرین برگزار می‌شود، مشارکت خواهند کرد.

به واحد رسانه ای جنگی بحرین “الابدال”، تلویزیون عبری‌‌زبان، روز گذشته گزارش داد که یک هیات اسرائیلی در کنفرانس بحرین، برای بررسی ائتلاف دریایی (امنیت دریایی)، که توسط ایالات متحده در ماه ژوئیه گذشته مطرح شد، مشارکت خواهد کرد.

کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی تصریح کرد، هیئت اسرائیلی روز یکشنبه در کنفرانسی در منامه، پایتخت بحرین با موضوع بررسی ائتلاف دریایی، که از سوی واشنگتن پیشنهاد شده است، حاضر خواهد شد.

این تلویزیون افزود، هیات مذکور به نمایندگی از وزارت خارجه اسرائیل در کنفرانس منامه حاضر خواهد شد. با این حال، مشخص نیست چه کسی ریاست هیات را بر عهده خواهد داشت.

«اسرائیل کاتص» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در نشست پشت درهای بسته با کمیته دفاعی و امور خارجی کنست اعلام کرده بود که اسرائیل قصد دارد در بخش اطلاعاتی و دیگر بخش‌ها به ماموریت امنیت دریایی در خلیج فارس بپیوندد.

مقام‌های کاخ سفید اعلام کرده‌اند که قصد دارند به بهانه آنچه «محافظت از دریانوردی آزاد در خلیج‌فارس» می‌نامند، یک ائتلاف نظامی در این منطقه با مشارکت کشورهای سراسر جهان ایجاد کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا