حزب الله: کنفرانس منامه خیانت بزرگی به مقاومت و اسلام است

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با اشاره به موضع واحد گروه های فلسطینی در قبال قدس گفت: کنفرانس منامه خیانت بزرگی به مقاومت و اسلام است و ما از این خیانت نمی گذریم.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ نبیل قاووق شامگاه دوشنبه در همایش شباب المقاومه که در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، با تمجید از زحمات شیخ عیسی قاسم در بحرین عنوان کرد: درود می فرستم بر شیخ عیسی قاسم که در مقابل حکومت جور و ظلم ایستادگی کرد؛ فلسطین محور همه برنامه های مقاومت بوده و شخصیت هایی که در این همایش حضور دارند.

او افزود: درود سید حسن نصرالله و تشکر ایشان را از این همایش به اطلاع می رسانم؛ این همایش دومین همایشی است که برای جوانان مقاومت برگزار می شود که ان شاء الله صفوف مقاومت را تحکیم می کند.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با اشاره به حیله آمریکا در قبال کشورهای عربی گفت: آمریکا و اسرائیل می خواهند هزینه عقب نشینی ها را هم حکومت های عربی بدهند، کنفرانس منامه خیانت بزرگی به مقاومت و اسلام است و ما از این خیانت نمی گذریم.

او بیان کرد: شهر قم همواره از فلسطین حمایت کرده اما در بحرین حکومت های ظالم و خودفروخته کنفرانس برگزار می کنند؛ در قم برای احقاق حق فلسطینی ها برگزار می شود، اما در بحرین برای حق خوری فلسطینی ها برگزار می شود.

نبیل قاووق تاکید کرد: اگر خورشید در دست راست ما و ماه در دست چپ ما باشد، به هیچ وجه قدس را نمی فروشیم، چرا که قدس مسئله ای آسمانی است و ترامپ باید بداند که اگر حق فلسطینی ها خورده شود، دست به سلاح می برند.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان مطرح کرد: گروه های فلسطینی دارای موضع واحدی هستند و این موضع محکم و واحد فلسطینی ها دیگر هیچ مشروعیتی برای کنفرانس منامه باقی نمی گذارد.

او مواضع اخیر ترامپ در مقابل جمهوری اسلامی را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: این روزها ترامپ در مقابل ایران خوار شده و حکام عرب در برخورد با او باید به آیت الله خامنه ای اقتدا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا